Daniel Erlandsson Portrait - Step by step

Ok. K o n a c n o.
Nisam imala interneta 3 dana ffs.
Uglavnom, posto dugo nisam objavljivala nista, danas cu verovatno objaviti 2-3 posta! :3
Pa, hajde da pocnemo sa ovim ^^
U proslom sam pisala o tome sta sve koristim za crtanje, pa sam u ovom htela da pisem KAKO crtam. :3
Takodje, bice vise ovakvih tutorijala jelte, za razlicite tipove crteza ^^

Prvo normalno skiciram i uradim line art, i skicu odmah obrisem jer, ne znam tako mi je lakse hahaha. 



Onda pocnem sa sencenjem, nisam slikala toliko detaljno ali uglavnom krenem prvo od ociju, jer mi je nekako tako najlakse, a i oko ociju mi treba najvise vremena pa mi je lakse da prvo njih zavrsim pa onda sve ostalo ide mnogo lakse. :)


Onda dodam brkove ili bradu sta vec ima taj koga crtam, i to je bukvalno nesto najlakse, a i najbrze sto nacrtam.



Onda a hjao, ne znam zasto ali je meni ovo obicno najdosadniji i najtezi i najgori deo xD Ne znam zasto ali mene toliko mrzi da im crtam kosu i odecu, najlakse mi je kad im je majica jednobojna i jednostavna, mada mi i to predstavlja problem xD Ne znam zasto me to i kosa toliko mrzi da crtam, ali uglavnom za to mi treba najvise vremena ne zato sto je tesko nego zato sto me previse mrzi xD






I to je to, posle mozda dodam nesto malo u pozadini i to retko kad, ovde sam npr dodala tekst iz pesme: "The Eagle Flies Alone"
Tako da, to bi bilo to za ovaj post, sledeci ce izaci popodne, ili uvece, see ya! ^^


Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Movies❤