Storytime#3: Kako sam se provela na rok kampu za devojcice

Oh pa zdravo svima x)

Po 927262442. Put: izvinite sto nisam aktivna xD ali ozbiljno, skola prolazi, zelja za samoubistvom sve vise raste XD + sad bukvalno svaki dan imam treninge (i to odmah posle skole) tako da kad dodjem kuci jedva nateram sebe da ucim, a kamoli da radim nesto drugo. No, sada imam vremena pa sam htela da napisem barem 1 post, jer ne zelim da mi ovaj blog propadne, pa cu zato za svaki raspust objavljivati mnogo postova.
Nisam bas sigurna gde sam stala, ali uglavnom se nije desavalo nesto posebno zanimljivo 4tog ili 5tog dana, tako da cu ispricati sta se sve desilo pretposlednjeg i poslednjeg jer je tada bilo previse zanimljivo. I da, izvinite ako bude bilo gresaka u kucanju, pisem preko telefona jer trenutno nemam komp ._.
Zapravo ja sam tek sad skontala da sam bukvalno sve zaboravila kako se i sta desavalo, tipa znam sta smo sve radili ali totalno sam zaboravila kojim redom se, jelte, sve desavalo xD
Uglavnom, 6ti dan, subota. Kao i svaki dan, posle dorucka smo imale promjetalseljancura )) la sve do rucka. Posle rucka nam je dosla Coka iz rock radia jel da nam prica o javnom nastupu i tremi i tim stvarima kontas vec. Kul je zena mnogo, i znam da me e ona jedina pitala nesto, jer sam ja u jednom trenutku rekla: "mene ne, mene niko nista nikad ne pita😂"
I da....onda me je ona pitala nesto vezano za bubnjeve, samo sam ja, naravno zaboravila. Upucacu se.
Secam se i da, pre nego sto je trebala da pocne da nam prica o javnom nastupu i svemu, sedela je sa mentorkama za neki tamo sto gde su one sedele de znam i pored tog stola je bio neki kao zid jel, a mi smo blejale napolju. I sta cu ja da radim, idiot popnem se na taj zid i kazem neku svoju glupu foru zaboravih i to, i aj sto sam se tako ispalila pred zenom nego sam se posle jos nesto i okliznula i pala s tog zida ok.
Uglavnom, nama je u hodniku stojao raspored tipa kad imamo probe, kad su nam dolazili neki muzicari itd. I posle toga kada smo se svi vratili da pogledamo sta imamo taj dan, videli smo da imamo neku radionicu iznenadjenja Oko 18:00h. i ajde sacekale smo pola sata, posto je tad bilo 17:30h.
Nekih 5 minuta pre 6, sekana (moja najbolja drugarica s kampa) i ja smo sisle dole do sale zajedno s ostalima i cekale smo da nas puste.
Ljudi.
Kad smo mi usle unutra.
UNUTRA JE STOJAO DEX. IZ YASSERSTAINA. JA NE MOGU JA SAM TAD ODMAH POCELA DA PLACEM OD SRECE AL BUKVALNO. XD I nista ajde ja se smirila nesto smo tu pricali i bilo sve normalno dok nismo trebale da mu odsviramo nesto i Selena je rekla: "ajmo to leto '69te!"
Znala sam da ja treba da sviram zato sto sam na kampu svirala Summer Of 69 od Bryana Adamsa, pa ono, logicno da je na mene i moj bend mislila. Aaaaaaaaaaaaa koliko sam ja bila srecna. + uzeo je da nas snima, i mene je cini mi se snimao i najvisee😍😍😍😍😍
(Takodje me je i drugarica snimala, pa je uhvatila mene kako sviram i Dexa kako me snima, imam tu sliku na instagramu: mjetalseljancura )
Posle su svirali jos neki bendovi, ali bitno je da sam ja sa svojim bendom posle IZASLA NAPOLJE DA BI NAS ON SNIMAO I INTERVJUISAO ALOOO
Ja sam taj dan htela da umrem od srece mislila sam da nijedan drugi dan nece biti bolji od tog pa cak ni koncert koji smo imale sutradan, ali sam se ipak prevarila, taj koncert nijedan dan ne moze da zameni, bar ne za sad XD❤ Ali o njemu cu pisati u sledecem postu, koji cu objaviti sutra OBECAVAM. :D
A za sad, to je to, vidimo se!

Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~