Emptiness

Oke ipak sam odlučila da ću da pišem na srpskom jer šta znam, lakše mi :D
K nacrtala sam je bukvalno još kad je počela škola ali sam, kao što rekoh čim je počela izgubila volju i za pisanjem i crtanjem i životom uopšte. XD kupila sam pre neki dan bubnjeve, i kapiram da ću biti u kazni i da neću moći da ih sviram za koji dan jer je u utorak kontrolni iz matematike. Tako da i ako me posle utorka ne bude duže vreme znači da sam u kazni. xD 
No, da se vratimo na temu posta. Ne znam ni ja bas zasto joj je vrat kako da kažem
Polomljen? Otvoren? Nemam pojma, valjda se previše ložim na Tillith xD mada pokušavam da pronadjem svoj stil, samo mi je to kod nje zanimljivo. 
Takodje i u narednim postovima će te videti ovako pegave likuše sa vilenjačkim ušima, pegice stavljam jer idk slatke su, a uši jer obožavam vilenjake i pogotovo ove najveće moguće, one su tako divne xD
Eh, malo sam i inspiraciju izgubila, pisite u komentarima sta bi ste sve voleli da citate :3 I trudicu se da sto cesce mogu objavljujem! ^^

Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~