Storytime #2: Rok kamp za devojčice

Ok. Konačno sam našla vremena da napišem drugi deo. xD 
Welp, treći dan sam tbh takođe zaboravila šta se dešavalo lmao, ali preko noći nismo mogle da zaspimo do 1 ujutru kk. Prvo nam je ušao stršljen i krenule smo da se deremo i dozivamo Tamaru da ga ubije, ajd on je brzo crko. Ali posle nam je ušla neka aždaja, ljudi to je bilo ogromno to je bio dinosaurus skratio mi je život za otprilike 10 godina. Mi blejale u našoj sobi i pričale, i Mina odjednom kaže: "ŠTA JE TO?!" Mi sve pogledamo tamo gde je pokazala, kad ono neka aždaja odvratna braon sa krilima. A pazi scenu: Maša i Margita nemaju gde, pokrile otišle ispod posteljine i jorgana, Anđela otišla u čošak kreveta idk, a ja i Mina otrčale u hodnik i dozivamo Tamaru, a fazon bilo 1 ujutru devojka spava verovatno. I zamisli ti sad spavaš i čuješ odozgore kako te neko doziva kao da ga kolju e. Uglavnomona se jedva pojavila posle 5 minuta, za to vreme smo čini mi se probudile sve sa kampa, lol. Ona konačno došla i ubila ga i ostavila pored kante, fuj. 
Onda nam je rekla da ugasimo svetlo da nam ništa ne bi ulazilo u sobu.
I mi aj kao zatvorile i bile mirne skoro pola sata. Dok Ženja nije zgazila nešto i rekla:"Mašo daj uključi lampu da vidim šta sam zgazila".
A fazon znači sve mirno priča, mislila je da je zgazila brt neku šnalu nemam pojma.
...kad je Maša uključila lampu...
...kad smo mi videle šta je to...
To je bio...
Stršljen.
Počele smo da se deremo i ponovo smo probudile sve sa kampa i drale se da dozovemo Tamaru da ga ubije.
A brate, mi smo imale mali prozor koji nije ni mogao širom da se otvori od kreveta, i nama su ulazili stršljeni i aždaje. A u sobi do nas a omg imale su i terasuiceo dan i celu noć im je bila otvorena i terasa i prozor i ništaim nije ulazilo, a mi iako smo umirale od vrućine morale smo da zatvorimo taj prozorčić da nam ništa ne ulazi.

Ye, to je to za ovaj post, mislim da bi stvarno bio previše dugačak kada bih nastavila da pišem o četvrtom danu, poyyyy~




Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~